En kväll på finlandsfärjan

Efter middagen igår, som var grymt god, satt vi här hos mig minus Emelie.
En massa andra brudar gjorde mig istället sällskap. De öste bland annat komplimanger över lägenheten och det var såklart kul. Dom nya högtalarna som jag fick av Jonte i en tidig födelsedagspresent kom till bra användning. Måttligt stor skillnad mot ljudet från datorn..

Resten av kvällen var vi på Röda rummet (igen?), vet inte vad som flög i oss... Eller jo, det vet jag, men det tänker jag inte skriva om här.
Fridas kommentar kanske kan beskriva krogbesöket någorlunda: "Alltså, det här känns verkligen Finlandsfärjan.."
Men musiken var bra, alltid något.

Kvällen toppades med att jag hörde ett oroväckande ljud i toaletten efter att ha kissat. Ojsan hoppsan där dök visst min älskade k660i ner i vattnet med ett plums. Kul.
Nu är den helt väck och det är oerhört frustrerande att veta att man har fått sms men som man inte kan läsa.


Bild

Kommentarer
Postat av: emilystrange

hahaa "oroväckande ljud".. lite vidrigt faktiskt att den legat i urin ;D

2010-04-04 @ 20:02:09
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha.. ja fyfan. Kanske var tur att jag var onykter, annars hade ja nog inte tagit upp den från vätskan så pass snabbt :P

2010-04-04 @ 20:32:03
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0