Dagens

Dagens låt: "Vi sitter här i venten" med Basshunter som tyvärr spelades innan spinningpasset:



Dagens köp: En hel del: bikini, vit skjorta, underkläder, solskyddsfaktor, sminkborttagning, balsam och panodil. Det mesta var "inför resan"-köp.
Dagens roliga: När jag och mamma provade såna där gördel-liknande trosor. Om jag köpte en? Klart jag gjorde. Det var lite Marilyn Monroe-känsla över det hela, särskilt ihop med nya svartvita BH:n.



Dagens duktiga: Spinningen som var svinjobbig.
Dagens umgänge: Än så länge enbart mamma. Det allra bästa sällskapet under shoppingturer.
Dagens dumma: Att jag nu sitter och skriver ett blogginlägg när jag egentligen borde befinna mig på cykeln, på väg till Herrhagen.
Dagens saknad: Jonathan! Det var längesen vi sågs och han befinner sig någonstans i Kroatien just nu.
Dagens sjuka: Den där munblåsan har väl egentligen inte försvunnit helt så den stör ju fortfarande litegrann och är väl det enda som är lite "sjukt" med mig nu. Förmodligen är blåsan dock ingen blåsa utan snarare en envis visdomstand som försöker tränga sig upp genom tandköttet. Dessvärre finns knappast något uttrymme för denna tand så det kan bli ett framtida problem i min mun.
Dagens (kvällens) planer: Jag ska äntligen få äta kräftor ikväll, hos Frida med lite fler folk.

Bild


Kommentarer
Postat av: !:a hyresvärden

Alltid vackrast förstås!

Fler än du som tycker jag är bra att shoppa med!

2010-08-21 @ 02:12:05
Postat av: Hanna

Och inreda med! Vet att Ingalill håller med bland annat. Du har känsla för detaljer.

2010-08-21 @ 09:46:07
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Snart kommer jag hem... Med buller och med bång! (lät riktigt konstigt när jag tog orden i min mun)

2010-08-22 @ 19:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0