Vykort

Liten hälsning från Göteborg:



Stefan, Emelies generösa pojkvän, bjöd på öl inne på Hard Rock Café. Först satt vi på uteserveringen med perfekt utsikt ut över avenyn. Titta på (och kommentera) folk, det gillar vi.



Emelie ville prompt ha med mig på Paddan eftersom jag tydligen är turist i Göteborg. Jaaa, ja tänkte jag och ställde upp. Det blev en trevlig båttur med solen i ögonen, en kaffemugg i handen och en sällskapssjuk australienare mitt emot.
Guiden bjöd på fruktansvärt torra skämt men hej, det kanske uppskattades av tyskarna som åkte med.
Turen var nämligen guidad på både svenska och tyska och Emelie förstod varje ord. Australienaren förstod dessvärre knappt något alls.



Sen käkade vi sushi som faktiskt nästan hade Happy Kitchen-kvalité. Gott!



Det blev även en tur med Berg- och dalbanan. Uuurkul såklart. Så skönt att få skrika av sig.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Ja detta med att skrika ur sig har vi ju pratat om!

Det är viktigt för oss tjejer att träna på det, och ett perfekt ställe är just när man åker karusell.

Om du kommer ihåg ..Åke Balder? Vad är det för en terapeut?

2010-08-20 @ 09:09:00
Postat av: Hanna

Du har så rätt! Haha, Åke Balder ;) Kommer faktiskt inte ihåg att jag fått höra det uttrycket innan.. Något du missat att berätta kanske.

2010-08-20 @ 14:21:56
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0