Ta mig dit

Det kändes såå bra att krama mamma och pappa igår. Skönt att ha dom hemma igen. Fick lilla nojan när jag råkade titta på en film om en flygplanscrash förra veckan, en film som Johanna Bergenlind eller annan "fotbollsfru" absolut inte bör se. Alla på planet dog och passagerarna var ett amerikansk fotbollslag med tränare och fans. Fy. Som sagt, se den inte.

Vi tittade på en massa bilder vilket jag trodde skulle bli hur segt och tråkigt som helst (jag blir lätt rastlös) men så var det inte. Jag blev bara USA-sugen.
Mest peppad på Los angeles med Venice beach, Beverly Hills, OC och sånt. New York vill man väl också till men det lockar inte riktigt lika mycket..

I LA finns även Universal studios och där hade pappa och Nisse varit. Jag har nog aldrig blivit så exalterad över några bilder och filmklipp som när det gäller det allltså. Verkade så förbaskat roligt med alla effekter, dinosaurier och Wisteria Lane-hus! En salig blandning av delar ur film och tv-serievärlden. Ett måste.


Coola gänget. Klippiga bergen, Denver eller något sånt? Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nästa år åker du och jag!

2010-08-10 @ 01:12:07
Postat av: Hanna

Word!

2010-08-10 @ 11:30:05
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0