Presenter och sånt

Igår var en bra dag. Jag gjorde sista dagen på mottagningen vilket i sig är lite synd men jag blev så fint avtackad med presenter och uppmuntrande ord. Jag kommer sakna det.
Jag vågade ingenting med brevbäraren trots att det var sista dagen. Inget annat än det gamla vanliga "Hej, hej, tack och hejdå". Är ganska stensäker på att jag såg honom på Koriander igår kväll också.. Tyvärr var jag lika oförmögen att ragga där.

Efter jobbet hälsade jag på lite kusiner som jag har längtat efter att få träffa. Både Cornelia och Isac har nyligen fyllt år så de fick en massa presenter från USA. Det fick för övrigt jag också (trots att min födelsedag är i april). Två klänningar, en röd väska i skinn, en tavla och lite annat smått. Blev jättenöjd.

Sen var jag bjuden hem till Malin som har fyllt år och hon hade fixat mängder av god mat. Det var verkligen uppskattat.
Vi tog oss in till Koriander och där tappade jag bort Kilsgänget men träffade Noelia samt klasskompisar. Det gick ganska dåligt med dansandet. Noelia blev buttad i pannan av en argsint brud och jag fick en armbåge i tinningen (..kanske var det därför jag vaknade upp med en hemsk huvudvärk imorse, jora). Dessutom var musiken riktigt, riktigt kass. Enbart House en hel kväll blir lätt monotomt och tråkigt.

Kvällen avslutades med en promenad hem till mitt älskade Norrstrand med Camilla som sällskap.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Kul att det stämde så bra med alla presenterna!

Vad glad jag blir när jag läser, mitt älskade Norrstrand. Viktigt att man trivs och har en "go" känsla i magen!

2010-08-07 @ 10:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0