Kräksrädslan

Det verkar ha lugnat sig med min spyfobi. Folk uppdaterar om vinterkräksjukan på facebook som vanligt och jag tänker inget speciellt om det, förutom att det är äckligt att läsa om.
Linda berättade i lördags om att hon trodde sig ha haft det under veckan.. Jag fick inte panik utan satt lugnt kvar i fåtöljen bredvid henne. Kinell har eller har haft det nu i några dagar och jag oroar mig bara lite litegrann över att vi ska hem till henne på onsdag.
Anna berättade om en bussfärd från jobbet förra veckan där två säten hade varit helt nerspydda. Hon beskrev det hela väldigt ingående. Det kändes rätt lugnt.

Skönt att slippa den där oroande känslan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0