När livet flyter

Alltså, det är så bra med allt nu.
Massa ledig tid. Lite B-uppsats skrivande men som mest känns kul eftersom jag skriver om så jäkla intressanta grejer (genus och socialpsykologi i sin bästa kombo). Få gå på julmiddag med 7 andra tjejer. Ge julklapp till en av dom och få julklapp från en av dom. Fixa musikquizar. Träna på Sats med peppande människor. Kolla massa bra program på alla playkanaler, just nu "Den förlorade dottern". Äta choklad med flingsalt. Läsa bra texter. Slå in julklappar och tända fjärde ljuset. Vara nyfärgad och fräsch i håret. Sälja de där säsongerna till Carro. Göra en vurpa med cykeln som inte gör det minsta ont men som känns lite pinsam eftersom folk tittar. Lyckas hålla löftet som jag har gjort upp med mig själv (handlar int om kalorier). Tjata i telefon med Noelia om en massa livsviktiga saker.

Dansa med snyggaste folket på korri:




Hänga i soffan på förfest med roliga killar som tyckte att även jag var rolig. Lite vulgär i orden som vanligt och det gick tydligen hem.


Bilder härifrån

Slut på "allt är så bra"-pladder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0