Bokenkät

1) Just nu läser jag:
När jag hör din röst av Stephenie Meyer.

2) Har hittills läst:
449/449.

3) Lite kort om boken:
Gillar oftast böcker/filmer med inslag av kärlek och relationer men ibland tar romantiken överhanden i den här boken och då blir det lite löjligt.
Utöver det gillar jag verkligen boken. Den är spännande och man vill inte lägga ifrån sig den. Jag stör mig mer eller mindre på Edward i boken men det orsakade egentligen inga större problem. Det var värre när jag såg filmen. Team Jacob ni vet.

4) Anledningen till att jag läser boken:
Det är andra delen i Twilight-serien och jag vill helt klart läsa alla fyra böckerna.

5) Betyg på boken:
Första boken fick bara 2,5 av 5 tror jag. Den här står och väger mellan 3,5 och 4.

Kommentarer
Postat av: Kinell

Jag storde mig nagot fruktansvart pa Bella i den boken, det gjorde jag inte i filmen. Jag har last klart alla fyra. Eclipse ar bra!

2010-02-15 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0