Dretmusik

Lägenheten bredvid min har stått tom sedan jag flyttade in 1:a november. Jag har inte funderat alldeles för mycket över vilka mina nya grannar skulle kunna tänkas bli men visst, tanken har slagit mig. Man vill ju inte ha ytterligare en raggar-granne med jobbig musiksmak. Ibland spelas låtar i den här stilen från övervåningen:



Mindre gulligt att jag lyckats memorera texten till den här skitlåten. (Låttexter fastnar lätt hos mig, ja men faktiskt).

Nya grannarna har nu skrivit kontrakt och är i full gång med tapetsering och målning. Det trevliga med nya grannarna är att det visades sig vara en barndomskompis till mig och hennes kille. Lite tryggt och jag slipper förhoppningsvis dunka-dunka-dretmusik.

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha, ja då ska jag ju inte klaga=) HAHAHAHAHAHA

2010-02-13 @ 18:00:43
URL: http://thaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0