Pinsamheter

Hade en rolig kväll igår. Först vin och ost hos Frida på Herrhagen och efter det en massa dans på Ankan.
Halkade och slog halft ihjäl mig varenda jäkla gång jag skulle gå ut på balkongen. Det är inte så mycket som brukar vara pinsamt när man är under alkoholens påverkan men det var verkligen pinsamt. Jag ramlade framåt och tog emot mig på första bästa objekt, nämligen en killes ben. Kändes som jag taffsade. Ville dö just då.

Kvällen avslutades med ett mycket märkligt samtal med en så kallad "flummare". Vet inte vad han hade rökt men vanliga cigaretter var det väl knappast.
Han var angelägen om att fortsätta sitt flummande med mig men jag ville med min buss och lyckades därför komma undan. Han var inte särskilt nöjd över detta så han ställde sig precis mitt emot mig fast utanför bussen och tittade in genom fönstret med en läskig blick. När bussen åkte sparkade han aggressivt på den och försökte springa efter. Alla andra på bussen undrade vad f*n han höll på med och jag tänkte bara "honom känner inte jag..."


Bild lånad av Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0