Våld, droger och kriminalitet

Föreläsningarna idag var verkligen superbra. Känns inte helt främmande att jag hade siktet inställt på Socionom-programmet innan jag till slut valde PA. Den här typen av frågor intresserar mig verkligen och jag blir så himla engagerad. Trots det känner jag ändå att det finns en hel drös med bra anledningar till att jag valde bort Socionomyrket. Dock orkar jag inte redogöra för dom nu.

Förutom Philip Lalander lyssnade vi även på killen till höger nedanför:


Bild

Erik Lannerbäck; Före detta yrkeskriminell som nu för tiden föreläser och arbetar förebyggande mot våld, droger och kriminalitet. Han medverkande också nyligen i tv-serien "Inlåst" som visades i tv4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0