Back on track

Hemma igen från kvällskursen.
Ibland är det så jäkla givande att träffa likasinnade. Känner mig kanske inte mer upplyst än innan (eftersom jag redan kunde det mesta från Genus A och till viss del PA-programmet) men däremot väldigt inspirerad och engagerad.
Några personer på kursen läser annars något som heter "Creative feminism". Det är en projektledarutbildning i Arvika som jag tidigare aldrig hade hört talas om. Coolt.
Sammanlagt var det två killar och circa 20 tjejer i blandade åldrar. Hälften studerande och hälften yrkesarbetande. Känner på mig att det kommer bli många intressanta diskussioner.

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, vilken cool utbildningden där i Arvika. Den hade jag aldrig hört talas om..

2010-01-28 @ 14:50:12
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0