Film

Tittade nyss på trailern för Avatar. Blir sjukt sugen på att se den igen! I 3D!
Vissa äventyrsfilmer går det inte att inte tycka om och den här älskar jag. Samma sak med Sagan om ringen-triologin. 
James Cameron (Regissören till Avatar) ligger bra till hos mig sedan tidigare eftersom jag har sett Titanic ett tjugotal gånger och bölat lika mycket varje gång. Leonardo DiCaprio och Kate Winslet är bäst.

Två andra lite mer medelmåttiga filmer men som ändå har underhållit mig och mamma den här kvällen var "Sweet home Alabama" och "Hur man gör ett amerikanskt lapptäcke".
bland är jag alldeles för rastlös för film och särskilt två på raken. Ibland är det bara hur gött som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0