Gåvor och hjälp

Jobb och jobb i helgen.
Men nyss hade jag finbesök i form av mormor, morfar, Elsa (kusin), mamma och pappa. Det var väldigt mysigt.
Jag fick en kökshandduk från Klässbols linneväveri av mormor och morfar. Dessutom ett presentkort från "lovefilm" som innebär att jag kan hyra filmer kostnadsfritt under två månader. Väldigt uppskattat. Särskilt med tanke på att pappa kopplade in dvd:n så att den fungerar som den ska.
Mamma kom också på en lösning för att hindra kalluften från att komma in genom fläkten. Det blev genast några grader varmare här i lägenheten. Skönt att slippa tjockkoftan och raggsockorna.

En julbild.

Pappa tog en tupplur under Kalle Anka-timmen på julafton.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Gör som jag Hanna ! Ring och kolla om det är ok. med Jan och Sanna ! Dom sa ok till mig.

2010-01-04 @ 00:34:59
Postat av: Johanna

Haha! Jag trodde att det var Jonathan! (Säg inget till honom om det..)

2010-01-04 @ 10:41:56
Postat av: Jonathan

Som om det inte skulle framgå ändå...

2010-01-04 @ 17:41:37
Postat av: Hanna

Undrar om det var Normark eller Bergenlind som skrev det där.. Gissar Normark.

2010-01-05 @ 00:42:16
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0