Han som är min typ

"Men vilken typ av killar gillar du då Hanna?" var det någon som frågade mig igår.
Jag kunde inte hitta något bra levande bevis på den frågan där inne på bland alla människor på Ankan. Ändå var merparten faktiskt just killar. Så om det berodde på Ankans utbud eller min smak, det vet jag inte.

Till slut kom jag i alla fall på en person som verkligen kan få representera min typ. Joel Kinnaman.


Bild


Bild

Och jag vet, överhypen, nu med Johan Falk-filmerna och dessutom premiären av Snabba Cash ikväll. Just nu tycker alla att Joel Kinnaman är het.
(Jävligt rolig grej som ännu mer bevisar att alla tycker att han är het. När man googlar Joel Kinnaman är det första sökalternativet som dyker upp: Joel Kinnaman flickvän.)


Hur som helst, det var kanske inte ett direkt orginellt svar av mig men han uppfyller verkligen alla kriterier (mina kriterier).



("Men du känner ju inte honom", kanske någon tänker nu. Och nej, jag känner inte honom men efter hans medverkan i ett antal svenska filmer kan jag ändå dra slutsatsen att han uppfyller kriterierna i sina roller och det räcker väl så egentligen).

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, han är smöli! (smöli - snygg, gosig, charmerande, söt, älskvärd) Min kusin Annicas ständiga uttryck. Kan härstamma från Norge.

2010-01-15 @ 12:28:07
URL: http://jomabelle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mamma använder också ordet "smöli" :) Hon har ju i och för sig arbetat litegrann i Norgelandet så det kanske kommer där i från då.

2010-01-15 @ 15:48:07
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: malin a

håller med, han har uppfyllt det han har kunnat uppfylla :D I´m in love :D haha

2010-01-15 @ 17:25:35
Postat av: Hanna

Malin: Nästan lite plågsamt att titta på honom. Men jag sitter nog bänkad på söndag kväll ändå ;D

2010-01-15 @ 18:03:59
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0