Jag tänker inte praktiskt

Jag har idag gjort allt det där som jag skrev igår att jag skulle göra.
Minus Kinell. Hon fick inte följa med mig till möbeljätten.
Det hade nog blivit tråkigt för henne ändå eftersom jag mest stod och tog mått på en massa värdelösa hyllor till det trånga och mycket förvaringsfattiga badrummet.

Nu har jag i alla fall en ihopmonterad hylla stående på plats.
Frasen "inte så snyggt men praktiskt" är något jag försöker undvika när det gäller inredning men med hyllan blev det precis så. Det kanske blir bättre om den kommer upp på några ben som passar (det gjorde nämligen inte dom som jag köpte med). Dyr var den för övrigt också. Fy sjutton.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0