Löjl

Det här trillade nyss in i min inkorg på facebook:

"Okej tjejer ..låt oss leka en ny liten lek. Killarna har varit smarta och knäckte "koden" förut så låt se om de knäcker denna =) Skriv i din status:
England -> om du är singel
Tyskland -> om du är lyckligt kär
Frankrike -> om du är olyckligt kär
Spanien -> om du är i förhållande/gift/sambo
och sänd detta mail till alla tjejer på din profil... INGA män!!
Have fun!"

Allvarigt talat. Fy fan vad löjligt.
"Killarna knäckte koden"... Jag tror knappast att dom bryr sig. Ungefär lika lite som jag bryr mig. Vem får ut något av det här?
Om det hade varit något intressantare än BH-färg och relationsstatus så kanske man hade intresserat sig en aning i alla fall.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Usch ja vad fånigt ! Och det töntigaste är att jag skrev färg på bh.n...

2010-01-19 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0