Överskott på jackor

Många tjejer har ett överskott av skor. Det har inte jag. Jag har däremot väldigt många jackor för alla olika årstider. Vissa har jag inte använt sedan högstadiet/gymnasiet men ändå har jag behållit de flesta och tänkt att "någon gång kan jag få användning för den eller den".
Orkade inte ta kort på alla jackor men två exempel på gamla jackor (och tillhörande byxor) som fortfarande är användbara trots flera år på nacken.


Snowboardkläder som senast användes på en resa till Trysil med Sannerudskyrkan i nian. Hittade en lapp i fickan med telefonnr till ledarna. Blev lite nostalgisk.
Jag hängde mest med Johanna L, Calle, Alex och Timmie tror jag.
Johanna har nu för tiden två barn och det känns ju sjukt overkligt för mig som bara kände henne under låg, mellan- och högstadietiden.


Köpt på Carlings i tvåan på gymnasiet tillsammans med mamma och pappa.
Egentligen är den fin. Men passformen får mig att se tjockare ut än vad jag egentligen är och det är kanske den sämsta egenskapen hos en jacka enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ditt långa mörka hår som faller såå vackert på den vita duffeln... dä ä mammas tös dä !

2010-01-11 @ 18:17:29
Postat av: Hanna

Kan det ha varit Mia? :)

2010-01-11 @ 22:36:15
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Hi hi det var faktiskt jag !

2010-01-12 @ 09:07:00
Postat av: Hanna

Jasså, ditt facebookande med Mia får dig att låta som henne.

2010-01-12 @ 13:22:41
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Mäh ! Vad menar du <3

2010-01-12 @ 23:24:22
Postat av: 1:a hyresvärden

Mäh !

2010-01-12 @ 23:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0