Plus och minus

*Imorgon ska jag under ett seminarium (seminarie?) argumentera för varför man bör välja ett balanserat styrkort i den interna redovisningen. Ja, men hurra för det. Inte.
Hur som helst, hoppas argumentationen blir värd ett G åtminstone. SÅ JAG SLIPPER DEN HÄR SKITEN SEN.

*Har läst ut boken om de unga heroinisterna.. Så mycket mer intressant än ovanstående.

*Imorgon efter seminariet ska jag hem till Emilystrange och äta middag, fira att skiten är över och att bättre tider ligger framför oss.

*På fredagen ska jag äta middag och dricka vin i Kil. Få håret färgat och allmänt trivas.

*På lördagen ska jag på en stor födelsedagsfest med massa PA-folk. Synd bara att den krockar med en annan lockande tillställning.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

tycker det ska bli himla mys imon!



vad är det som krockar med lördagens fest?

2010-01-20 @ 19:01:28
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja med! :)



Det är en "crusadersfest" som johanna, mimmi och dom ska på. Hade varit kul det med!

2010-01-20 @ 19:53:46
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: malin

synd att du inte ska med oss på lördag:/ hade vart kul om även du vart med :D

2010-01-20 @ 20:51:13
Postat av: Kinell

Seminarium.

2010-01-20 @ 22:09:52
Postat av: Hanna

Malin: Ja fy fan.. men alltså, om vi får tråkigt kanske man kan komma förbi, alternativt att vi ses på krogen! :D



Kinell: Se där.

2010-01-20 @ 22:31:37
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0