Två minus

Gillar jympapasset "puls/medel" på måndagar på Friskis. Det är mer konditionsträning och mindre styrka på golvet. Med tanke på mina klena armmuskler kanske det inte är det bästa, men det är roligare.

Jag måste dessvärre ge passet två minus:

* I ett av stegen ska man hoppa på ett visst sätt och samtidigt föra armen i vinkel, snett uppåt. Man gör en så kallad "heil hitler"-gest. Detta upprepas ett 20-tal gånger och det känns helt enkelt dumt och politiskt inkorrekt.
* Ledaren pratade om kräkis och att hennes unges dagis hade drabbats av det nu i dagarna. Tyvärr visar de flesta ledarna på Friskis ofta en tendens att vilja prata om vinterkräksjukan.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

De flesta pratar om vinterkräksjukan !

Jag kan ge en mkt. detaljerad information ang , närmare bestämt exakt tio spyor som skedde i det rum du hade legat i natten innan !! (som tur var !)

Men den tjejen var en sk. "spyexpert", där skulle du ha lärt dig en hel del !!

2010-01-25 @ 22:28:27
Postat av: Hanna

Jajaja... Skönt för henne att hon inte utvecklat ngn rädsla för skiten, så som det låter.

Men jag gillar det inte iaf. Tycker det är ett onödigt prat oavsett om man har fobi för det eller ej. Låg och hade magkramper igårkväll, trodde inte jag skulle till skolan nu, men tydligen.

2010-01-26 @ 06:43:21
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0