Vilka är ni då? Det kan man fundera på..

Det var besöksrekord här igår.
Detta gör mig väldigt nyfiken på vilka det är som kollar min blogg. Huruvida det är mestadels trogna besökare eller om det snarare är random "vänner" från facebook som klikar sig in via min profil ibland.
Merparten är förmodligen trogna besökare.
Dock hade det nog varit annorlunda om jag gjorde "reklam" för min blogg i statusrutan på facebook. Det är absolut inget fel med att göra det men personligen vill jag hellre att folk söker upp min blogg om de skulle vara nyfikna/intresserade av att läsa. Adressen står ju som sagt ändå på min profilsida.

Hur som helst. Snart ska jag iväg till universitetet och slutföra ett grupparbete i ekonomikursen.
Good to be back måste jag säga. Älska universitetslivet.
Längtar bara efter lite mer engagerande och medryckande föreläsningar vilket vi förhoppningsvis kommer att se mer av inom en snar framtid.
Senare kommer Kinell på kaffe. I utbyte skulle jag få skvaller. Bra deal.


Från i lördags. Alex (JB:s kille) var väldigt rolig den kvällen. Han kickstartade den tråkiga förfesten med sin lilla timer som ringde varje minut och då skulle man minsann ta sig en sup.


Kommentarer
Postat av: malin a

jag läser alltid :)

2010-01-12 @ 13:26:41
Postat av: emilystrange

jag var inne några ggr på din sida igår hehe.. kanske var det som ökade antalet besökare :P



och angående det att göra reklam på facebook, det är ju skitbra. där har man alla (de flesta) sina vänner och de är oftast de som är intresserade. dessutom kan man få de som inte är intresserade att bli hjärntvättade och logga in då o då i alla fall.



skitbra!

2010-01-12 @ 15:32:19
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: frida

jag läser ju självklart din blogg ;)

Och som jag sagt förut, gillar de sättet du skriver på. Alltid något intressant och bra inlägg.

2010-01-12 @ 15:46:57
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Malin: Kul att du gör det, visste inte det faktiskt.



Emelie: Nej, det var inte antalet besök, utan antalet besökare.

Jo, men jag känner inte riktigt på samma sätt som dig där. Läsarantalet spelar mig inte så stor roll heller så jag känner inte behovet av att jaga läsare. Men vi får se... :)



Frida: Vad roligt att du tycker det! Känns ju mer peppande att skriva då :)

2010-01-12 @ 17:30:34
URL: http://missfixn.blogg.se/
Postat av: emilystrange

jag tror inte man kan lita riktigt på den där "unika besökare" tror att samma ip-nummer kan räknas som flera olika besökare, tex om det dröjer mer än 1 timme emellan besöken.. men jag är inte helt hundra.



du har rätt i att man inte ska tvinga på folk att läsa, men det är ju kul att ha några läsare iaf, annars känns det ju rätt menlöst. hah!



phest på torsdag!

2010-01-12 @ 21:27:22
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jora men jag har att en drös med läsare ändå :D



FEEST! Grymt att ha dig tillbaka på det planet.

2010-01-12 @ 22:33:18
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Erkänner att jag kollar din blogg 2 ggr varje dag !

2010-01-13 @ 21:32:47
Postat av: Hanna

Inte mer alltså..? Det var dåligt tycker jag.. ;)

2010-01-13 @ 22:39:09
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Okey, tre ggr då !

2010-01-15 @ 16:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0