Dagens

Dagens känsla: Äckel och avsmak. (Mängder av festivalfolk besökte jobbet och efterlämnade en odör av spya och skit).
Dagens klädsel: Jobboutfit.
Dagens låt: Dum av dig med Danel Adams-Ray.
Dagens duktiga: Morgonpromenaden.
Dagens fula: Plockade ihop en stor påse med lösgodis, kom på att jag inte ens var sugen, lämnade därför påsen i affären. Inte okej.
Dagens planer: Snarare kvällens. Produktionsmöte med JB och Kinell, snart.
Dagens sms: Från mamma, som lever livet i San Francisco för tillfället.
Dagens saknad: Höstterminen. Rutiner och sånt.
Dagens trevliga: Att morfar ringde och bjöd in mig och Josef på grillkväll framöver.
Dagens sjuka: Festivalkillen i kassan som stod och skakade likt ett asplöv. Trodde först att han skulle få ett epilepsianfall eller liknande men det verkade vara bakfylla deluxe. Hans skakighet smittade av sig på mig (var rädd att han skulle spy - panik).
Dagens snälla: Kinell som snart hämtar upp mig med bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0