Skor

Världens snyggaste men tyvärr också världens sämsta gummistövlar:



Mina fötter var genomblöta när jag kom hem förut. Då hade jag cyklat genom små översvämningar här och där, men ändå, ett par gummistövlar är väl till för att skydda mot regn och rusk.
Shame on you Paul Frank.

Bilden nedan visar skorna som jag köpte igår när jag och Carro tog en tur till Bergvik. Jag behövde ett substitut till mina andra kilklacksfavoriter från Monki som envisas med att gå i sönder när man dansar i dom. Dansa måste jag ju få göra så nu hoppas jag på bättre uthållighet i dessa:


Lite rea var det minsann också, så 200 kronor.

Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

de senaste skorna där såg ju typ identiska ut med dem som vi köpte inför rom-resan. haha! jag diggade också stövlarna. gulliga apor.

2010-07-29 @ 20:59:15
URL: http://www.emilythestrange.se/
Postat av: Hanna

Emelie: Haha ja skorna är från samma butik också så det stämmer nog rätt bra. Klacken är högre på dom här dock, därför snyggare. Konstigt nog mycket bekvämare också.. :S Dom andra har jag aldrig använt.. Kanske borde ge det en chans.

2010-07-29 @ 21:34:11
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0