Vill bli av med en känsla

Jag var lite smådepp i måndags när jag kom hem från Smögen och det håller fortfarande i sig. Inte av någon speciell anledning egentligen. Det är bara sån jag är.
Malin trodde att det var min lever som hade ångest men så pass hemskt är det i alla fall inte.

Jag har jobbat två dagar nu och det är jag glad för. Skönt att vara sysselsatt och socialt utsatt.

Imorgon blir det en liten båttur i Fryken och fest på kvällen. Hoppas att det får mig på bättre humör.
Koriander kanske har saknat mig..

Plus:

* Lön i morgon (lite besviken på siffran bara).
* Jag börjar på Charlottamottagningen på måndag. Ska bli skönt med gott fika och lite lugnare arbetstempo tillsammans med Inga-lill.

Minus:

* Mamma och pappa lämnar Sverige för USA imorgon. Tre hela veckor ju...
* Att jag är så låg. Men det vänder nog i morgon.

Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

om två veckor åker vi ju till sthlm!! wohoo.. pepp pepp. inte hänga läpp ;)

2010-07-15 @ 10:28:49
URL: http://www.emilythestrange.se/
Postat av: Hanna

Emelie: Wihoo det kan behövas ;) Tack för peppen!

2010-07-15 @ 11:26:35
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0