Multitasking

Idag har jag spenderat ytterligare tid med Bergenlindarna. Vi tog oss en tur till IKEA.





Vi hade en varsin gul påse. Framme vid kassan var Mias påse välfylld, Johannas innehöll enbart en vas och två plastblommor och min innehöll de här fyra små skålarna:



Efter shoppingen jobbade jag några timmar och sen fick det bli en promenad hem. Det tog drygt 45 minuter och mina fötter var inte jättepigga men omgivningen var inte att klaga på ändå. Klarälven nästan hela vägen hem.







Det här med multitasking är helt klart min grej och det är säkert jobbet väldigt tacksamma för men ibland blir det bara dumt. Smsa, äta och gå samtidigt, nja på den.

Kommentarer
Postat av: mamma Mia

Vi hade en mysig dag du =)! Fast jag tycker du överdriver när du säger att min kasse var välfylld... knappt halv skulle jag vilja säga ;-)!

2010-06-16 @ 21:25:35
Postat av: Hanna

Mia: Mycket mysigt :) Det var nog senare som bärkassen (den mindre) var välfylld faktiskt, det har du rätt i.

2010-06-16 @ 22:17:50
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0