Tisdagsnöjen

Kom ganska nyss hem från Johannas nyrenoverade lägenhet. Jättefräscht och fint! Samma tapet som mig i stora rummet fast vit.
Blev bjuden på jordgubbar med grädde och kaffe också. Inte alls fel efter spinningpasset.

Tidigare idag tog jag en liten shoppningrunda. Hade hoppats på fler inköp men jag hittade inte särskilt mycket som jag ville ha. Det brukar vara så på sommaren för mig. Gillar höst- och vårkläderna mer.

Det här fick i alla fall följa med från Monkis rea:


Ägde tidigare inga shorts och kände att det faktiskt behövdes. Framför allt är det ett bekvämt plagg. Snyggt på mig? Nja, sådär kanske.


Klänning behövs alltid. Luftig och skön. Blir nog finare med ett skärp i midjan.

Jag köpte med lunch också.



Provade att kombinera en ny variant på Maché. Kyckling, avokado och parmesan brukar jag i och för sig ta men nu valde jag glasnudlar istället för pasta eller bulgur. Nudlarna smakade lite som sjögrässalladen på Happy kitchen vilket antagligen beror på sesamfröoljan. Gott gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag märker ett mönster: Du har ett nöje varje dag.

Måndag: Emmas stuga

Tisdag: Jordgubbar hos mig.

Onsdag: IKEA med Jomabelle



Du skulle ju kunna köra på en trevlighetsfest hela veckan i din blogg :)

2010-06-15 @ 23:25:02
URL: http://jomabelle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag gillar det mönstret skarpt!!!!! Som mamma skulle ha skrivit :P

2010-06-16 @ 10:10:49
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Just precis Hanna !

Perfekt med en sån blogg. Det stimulerar i alla fall mig !

Jag har ingen blogg men framför mina aktiviteter verbalt till mina medmänniskor, vilket ibland kan bli rätt tröttsamt, inte för mig nu alltså, men för mina kamrater. Alla är ju inte så dj POSITIVA som du och jag ...haha

PS. nu har jag avstått från att göra ca. 3 uttropstecken i denna lilla text, duktigt va ?

2010-06-16 @ 12:15:33
Postat av: Hanna

1:a hyresvärden: Men du är att bra mycket bättre på det här med positivt tänkande, om man jämför med mig. Men det känns som jag just nu har en väldigt positiv period i livet. Det mesta känns ganska lättsamt, till och med jobbet. Hurra för det! :)



Ps. Duktigt duktigt!

2010-06-16 @ 20:20:16
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0