Upp och ner

Tumme upp:

- Fick gratis inträde på koriander igår. Hade fixat så att jag + två till stod med på listan. Värt.

- Endast tre veckor kvar till kusten med gänget! Längtar som f a n.

- Kanske blir det en helg i Stockholms skärgård senare i sommar med Emelie och fler. Jag hoppas på det. Dumt att missa ett sådant erbjudande faktiskt.


Tumme ner:


- Kilklacken på mina favoritskor har börjat lossna för andra gången nu. Bara på den ena av dom. Frågan är om jag orkar lämna in för lagning en gång till.. Det var i och för sig inte särskilt dyrt och jag älskar dom. Synd att jag inte verkar kunna använda skorna på Korren.

- Är inne på sista säsongen av Veronica Mars. Ogillar verkligen att ta farväl av serier. Separationsångest deluxe.

- Midsommar känns så himla oplanerat och rörigt. Har gått från fyra olika alternativ till typ noll. Just nu lutar det åt att vi styr en fest i Kil istället. Blir säkert bra. Ledig är jag i alla fall så förutsättningarna finns.

Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

OBS! skriv aldrig ut på bloggen igen vad vi ska hitta på för kul. det medför olycka och otur!

2010-06-18 @ 15:20:56
URL: http://www.emilythestrange.se
Postat av: Hanna

Oops.. too late i guess. Får hoppas att turen är med oss den här gången :P

2010-06-18 @ 20:44:42
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0