500 kronor minsann

"Jag får inte överstiga 500 kronor nu när vi handlar!"

Så sa min vän Emelie tidigare idag när vi gick över Willys-parkeringen med varsin vagn framför oss.
"Okej" tänkte jag.
Emelie är nästan mer matglad än mig, eller ja, vi ligger väl ungefär lika kanske.
Kändes hur som helst inte som en jätterealistisk budget när man ska storhandla.

Kunde inte låta bli att hånle lite mot Emelie när killen i kassan uppgav att hon var skyldig honom 929 kronor.
Men det löste sig eftersom hon hade mig, som är rätt tät, i närheten.

Själv shoppade jag loss för 821 kronor och fick då med sånt som hårfärg, tvål, tamponger och så vidare. Inte enbart mat.

Annars har jag threadat mina armar och färgat håret i Kil. Mer kul än så har jag inte haft det idag.
God natt!

Kommentarer
Postat av: emilystrange

hhahaa, sjukt roligt faktiskt! jag trodde vi var på världens billigaste matvarubutik eller ngt. det är tur du är så rik min vän ;)



threadat armarna? vad ska det vara bra för?

2010-03-18 @ 22:25:38
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha jadu.. ;)



Det är nog inte bra för nåt alls egentligen. Min egen självkänsla kanske, men det i sig är ju helt sjukt. En liten kille (9 år) på frisersalongen såg väldigt fundersam ut och frågade "vad håller ni på med egentligen?" mitt under threadingen.. Haha.

2010-03-19 @ 08:46:33
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Erica

oj.. blev ju nästan för dubbla summan.. ;p

2010-03-19 @ 13:34:57
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0