Brist på spontanitet

Det blev en spontantur till Johanna förut.
Jag, Johanna och Mimmi åt choklad (som Kinell hade lämnat) och tittade på filmen "Up". Pratade en hel del gjorde vi också förstås. Skönt att kunna prata om allt och vad som helst.

Det är synd att man inte tar sig tid till såna spontana träffar oftare.. Det är så himla trevligt att ses sådär lite hur som helst. Som när man var yngre och gick hem till varandra varje dag och bara "hängde".
Nu för tiden ska det nästan alltid vara något uppstyrt eller planerat för att man ska ses. Det kanske inte är så för alla men så är det ofta i mina umgängeskretsar. Trist tycker jag.
Jag tycker inte som Johanna att "Up" är bästa disneyfilmen ever men väl värd att se och särskilt med det sällskapet.

Kommentarer
Postat av: emilystrange

jag håller med om att det ofta är brist på spontanitet och jag känner mig lite träffad faktiskt.

vet inte hur det kommer sig att jag blivit så fruktansvärt lat när det gäller såntdära. kanske beror det på att många av mina vänner också är lata? så att jag blivit likadan?... eller är jag bara gammal och bekväm...^^ ?



oavsett vad, får jag försöka jobba lite på mitt "I", dvs mitt spontana jag ;)

2010-03-12 @ 11:31:18
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Charoline

Varje gång jag försöker vara spontan så är ju du upptagen. Pfft.

2010-03-12 @ 14:13:42
URL: http://charoliine.blogspot.se
Postat av: Hanna

Emelie: Jag har ju inte känt dig så länge så jag vet ju inte hur utvecklingen har sett ut.. Men det är synd iaf. När jag väl umgås med dig så är det alltid lika givande :)



Kinell: Mjo det är sant, jag är upptagen med typ träning å sånt oftast. Men jag hör ju av mig ganska ofta spontant till dig också så att vi faktiskt ses ibland :) Hade ju varit värre om jag aldrig gjorde det.

2010-03-12 @ 14:38:47
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0