En dagens

Dagens besvikelse: Att nya Marabou sensation med mandel och havssalt ännu inte hade nått Wallinders sortiment.
Dagens umgänge: Emelie under promenaden och Malin på gymmet.
Dagens duktiga: Att jag fick ett par sidor skrivna på hemtentan om ledarskap och kön.
Dagens TV: Halv åtta hos mig, Dating in the dark, Desperate housewives och Cougartown.
Dagens klädsel: Promenadkläder och träningskläder, lite halvsunkig.
Dagens jobbiga: Att man halkar lite överallt under promenaderna. Jag har problem med att gå långsamt, jag vet liksom inte hur man gör det. Känner mig obekväm och rastlös om jag går långsamt.
Dagens insikt: Att man måste sakta ner farten och gå långsamt om man inte vill ramla och slå sig på isfläckar.
Dagens längt: Helgen...! Och lite Rom förstås.
Dagens störiga: När man blir iakttagen på gymmet. Jag vill inte att någon stirrar på mig när jag är mitt uppe i ansträngande övningar.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Dom tittar väl på dig för att dom inte kan förstå hur nån kan bli så himla röd i ansiktet när man tränar ? Det finns ju ingen annan anledning, eller hur !

2010-03-17 @ 08:17:00
Postat av: Sara

Knepet för att få en komplett tevekväll är att inte stänga av apparaten efter "cougartown" utan att fortsätta med ett avsnitt "christine" efter det!

2010-03-17 @ 08:29:30
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon
Postat av: Hanna

Mamma: Antar att du menar att jag är töntig som bryr mig.. Men särskilt röd i ansiktet blir jag ju inte ens så det är inte det, bara störande när folk glor i den situationen faktiskt.



Sara: Nja.. Christine är inte riktigt min grej, men annars så ;)

2010-03-17 @ 13:42:53
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Visst lämnar mammor ofta ganska kryptiska meddelanden?

2010-03-17 @ 23:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0