Utelåst

När jag kom hem från uni tog jag mig inte in i huset. Portkoden/låset hade slutat fungera.
Fick väcka grannen som låg och sov så att han kunde komma ner och öppna dörren...

Nu står dörren öppen och en lapp sitter uppe om att man inte får stänga igen dörren. Jag har även ringt den mycket upptagne hyresvärden och informerat om det akuta problemet via telefonsvarare. Det vore mindre kul om jag inte tar mig in ikväll när jag kommer hem från jobbet.

Det blev extrajobb både ikväll och imorgon kväll. Jättebra eftersom pengarna behövs för att kunna spenderas på mat och nöje i Rom.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Kanske är smart att du och Lina har varandras mobilnummer utifallatt.....

2010-03-03 @ 14:29:19
Postat av: Hanna

Jag tänkte också på det. Får fixat.

Nu fungerade låset igen när jag kom hem. Skönt.

2010-03-03 @ 22:11:17
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0