Bränd plast och småkakor

Det skedde en liten olycka i eftermiddags.

Jag trodde att jag satte på spisplattan längst ner till höger. Tyvärr hade jag satt på plattan högre upp och där stod min perkulator med tillhörande "värmeplatta" och sladd. Denna platta är gjord i plast.


Det var ingen vacker syn kan jag säga. Jag blev ganska rädd också eftersom det rök så in i helvete mycket från den där brända plasten.


Såhär ser det ut nu på spisen. Får väl försöka städa någon dag. Och kolla om det går att fixa en ny underdel till perkulatorn. Jobbhelg på ingång och utan morgonkaffet kan det bli en otrevlig historia. Bra med Gevaliakaffet på Pressbyrån då.


Kaffe kunde jag inte bjuda Linda, Emelie och Stefan på, men de fick te och hallongrottor vilket verkade gå hem hos dem alla.

Kommentarer
Postat av: Sara

ooopsan! den där incidenten får mig att undra om du är släkt med min kille:P

2010-05-22 @ 12:19:41
URL: http://blogg.nwt.se/saralingon
Postat av: Anonym

Inte för att vara så nu, Men jag tycker det är lite kul när sånt här händer typ dig. För det skulle vara typiskt mig att göra sådär, men inte dig. Därför är de lite roligare. Dock inte kul egentligen men ja, du fattar :D / Mimmi

2010-05-22 @ 16:28:19
Postat av: Hanna

Sara: Kanske det kanske.. :P



Mimmi: Haha, jag fattar varu menar.. Det är liksom så klantigt så man vill skratta åt det. Du skulle antagligen dö av skratt om du hade varit här, hur farligt det än var.. Din skadeglada jävel :P



2010-05-22 @ 23:31:06
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0