Puls upp

Har precis kommit hem från ett skitbra spinning pulspass.
För första gången någonsin lyckades jag ligga rätt i alla zonerna under hela passet vilket gjorde att det blev mycket roligare. Pressade pulsen ända upp på 92 % av maxpuls under sista låten. Jädrar vad adrenalin det fanns i spinningsalen då. Mår som en prinsessa just nu, som vanligt efter att jag har tränat. (Fruktansvärt töntigt uttryck, "må som en prinsessa...")

Annars kör jag på med den där plankan-övningen också, varannan dag. Känner mig lite mer fit när jag gör den och förhoppningsvis blir jag väl starkare som ett resultat.
Visade Maud på mammas jobb igår hur man ska göra. Hon provade på golvet och verkade faktiskt lite peppad.


Bild

Kommentarer
Postat av: emilystrange

har det här blivit ngn j'vla hälsoblogg? isf är jag inte med :((



bara om det är fler matinlägg än träningsinlägg, då är jag med igen ;P

2010-05-06 @ 00:00:10
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha och jag som tänker samma om din onyttiga blogg. Blir bara för sötsugen av att gå in där ibland :P



Men träningsinlägg har det ju bara varit två stycken här iofs och det tycker ja nog inte är så mkt.

I första hand bloggar jag om det jag känner för och sen är det upp till folk om dom vill läsa eller ej.

2010-05-06 @ 08:35:03
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: emilystrange

ja såklart du ska blogga om det du brinner för! skoja bara med dig ;) men det finns ju sådana bloggar som bara skriver om hur mkt de tränat och ätit och det tycker jag, som inte tränar, är tråkigt.



men din blogg är inte ens i närheten av en sådan juh. och om den skulle bli en sådan blogg, ja då får jag väl helt enkelt sluta läsa ;D

2010-05-06 @ 12:18:13
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej men precis.. Såna bloggar är inte särskilt roliga att läsa. Det blir för mycket träningsdagbok över vissa av dom, typ "se så duktig jag är". Den typen av bloggande vill inte jag ha.



Hoppas ju att du hänger kvar, särskilt nu när du flyttar härifrån ju.. :(

2010-05-06 @ 16:07:11
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0