Dans

Lördagskvällen i punktform:

- VI KOM IN PÅ KORI!! Jag hade nästan helt lagt hoppet åt sidan och försökte till och med avstyra när Kinell bestämmer sig för att fråga en tredje och sista gång om "vi veeerkligen inte kan få komma in på den här biljetten, som vi ju faktiskt har sparat till just den här kvällen..." Och vakten säger att: "Okej okej, låt gå, men då får ni betala för inträdet".
Herregud, klart vi betalar. Min kärlek till Caroline Kinell var stor i den stunden.

- Dom andra, till och med 89:orna, kom in! Det var verkligen inte väntat. Tror att det var tack vare Daisys charm.

- Vi dansade nästan konstant i tre timmar. Herrejösses vad ont jag märkte att jag hade i fötterna efteråt. Tur att jag inte ska jobba idag för fötterna är fortfarande inte återställda.

- Alla var där... Hästen, Blondie osv osv.

- Från början var vi 10 tjejer. Under kvällens gång blev vi färre och färre. Tror att det blev lite mycket att dricka för en del. Andra blev trötta av trängseln på dansgolvet. Det sista jag hörde från Malin var ett väldigt upprört konstaterande: "Asså jag pallar fan inte mer nu!" sen sprang hon iväg.

- Till slut var det bara jag, Kinell och Noelia kvar. Vi avslutade kvällen tilllsammans på Timmys. Extra sås på kycklingkebaben verkade som en bra idé men slutade tyvärr i rinnande, droppande och sölande. Ytterligare en kjol att lägga på listan över skämmighet.


Bild tagen med Carros Iphone.
Från vänster: Anonym, Anna, jag och Carro.

Kommentarer
Postat av: malin a

men shiet vem känner ens den dära Anonyma tjejen ?

Stackars...

2010-05-30 @ 13:42:46
Postat av: emilystrange

"Alla var där... Hästen, Blondie osv osv." Gapflabb på det! Hahaa! kan riktigt se mig dig framför mig, lite smått panikslagen :D



och angående det du skrev på fejjan..var det ngn av dem?

2010-05-30 @ 13:59:47
URL: http://emilystrange.blogg.se/
Postat av: Daisy

Haha. De var grymt skoj igår :) Och väldigt bra förfest Hanna! :) MIn charm ja den är alltid på topp! Haha.

2010-05-30 @ 18:23:08
URL: http://oppsidaisy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Malin: Haha..



Emelie: Det var typ så.. Crazy kväll. Absolut inte ngn av dom! Inte någon alls skulle jag tro. Var mer ett skämt eftersom det såg ut som ett sugmärke.



Daisy: Ja, alla verkade ha kul tillsammans! :) Helt perfekt.

2010-05-30 @ 20:43:35
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Charoline

Men åååh Hanna. Han är ingen iphone, han är Rafael!

2010-05-30 @ 22:25:53
Postat av: Hanna

Carro: Nämen just ja.. Säg förlåt till Rafael.

2010-05-30 @ 23:11:46
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0