Bildbevis på att jag faktiskt var med

Mimmi skrev i kommentarerna att det verkade som om jag knappt var med på resan och det har hon rätt i (tog ju inga bilder på mig själv). Men här är ett bildbevis i alla fall:


Det här var vårt hotell och det vill jag verkligen rekommendera. Tidigare hade de flesta av oss bott i hotelltäta Queensway och där är standarden lite sisådär. Nu valde vi att åka några tunnelbanestationer längre västerut och det var verkligen värt det.


Utsikten från hotellet.


Snygg bild bara.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Inte "bara", motivet är väldigt bra också!

2010-11-18 @ 20:59:14
Postat av: Hanna

Mamma: Såklart!

2010-11-18 @ 21:14:56
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0