Bläk

Fick efter en diskussion med mamma impulsen att googla Kondylom.
Men jag säger bara det: googla aldrig aldrig Kondylom.

Obs 1: Ja, jag och min mamma pratar om sånt. Jag kan prata om precis allt med henne så inga konstigheter där. Jag (och även hon) tycker att få saker är för pinsamma att prata eller skriva om, men det märks ju också.

Obs 2: Nej jag har inte Kondylom och jag googlade det inte för min egen skull, har ju för tusan blivit injicerad med Gardasil, alltid något menar jag.

För övrigt hatar jag googlandet ibland. Något helt ofarligt kan med hjälp av sökmotorn ibland inbillas och övertygas till något totalt farligt.


Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Hmm.. Gardasil skyddar mot 4 olika virussorter. Det finns över 100. KONDOM!!!

2010-11-23 @ 11:24:25
Postat av: Hanna

Jag ska forska fram ett mer heltäckande vaccin.

2010-11-23 @ 12:23:26
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: 1:a hyresvärden

Gör det , jag kan vara din forskningssköterska. Och jag tror bestämt att vi ska ha centret på nåt varmt och roligt ställe!

2010-11-23 @ 15:13:46
Postat av: Hanna

Men åh, vilken dröm det vore!

2010-11-23 @ 18:45:54
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0