Framtiden

Vaknade, snoozade och njöt av första sovmorgonen på länge. Insåg i mitt snoozande tillstånd att det trots allt var något viktigt jag skulle göra idag.

SKRIVA PERSONLIGT BREV!

Herregud.

Det personliga brevet för utlandsstudier i samarbete med ISEP (bland annat USA) ska vara inlämnat idag. Det här fick jag reda på i torsdags och blev då ganska upprörd över studievägledarens bristande kompetens och engagemang. Varken jag eller Camilla hade fått information om det här och då har vi båda två, var för sig, varit inne hos studievägledaren på hennes rum och pratat. Tror minsann att det här är en god anledning att kunna vända sig till Kåren för.

Hur som helst tänkte jag att jag borde kunna knåpa ihop det där personliga brevet på en dag.
Om man säger så här, tack Google translate. Det gick ju hur smidigt som helst att få ihop en sida på engelska om mig själv och mina intentioner med utlandsstudier. Är otippat nog riktigt nöjd med resultatet.

Det dumma är att jag egentligen inte är helt 100 på om jag vill göra det här nu till hösten eller om jag ska skjuta på det till hösten 2012. Det finns för- och nackdelar med båda alternativen.

Bör väl försöka bestämma mig till den 15 december då själva ansökningen ska lämnas in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0