Lalala

Det har regnat.
Jag har sett två avsnitt av Sommarpratarna på svtplay och ägnat ett par timmar åt research gällande utlandsstudier, jäkligt tidskrävande ska ni veta.

Snart dags för socialt umgänge, fika med en nära men ändå avlägsen vän.
Äntligen ska jag få träffa Malin. Vi har träffats en enda gång sedan augusti och det är ju inte riktigt okej.

Den här låten får mig att tänka på Malin eftersom det är hennes ringsignal:


(Jag vill också ha en cool ringsignal... Blir så misslyckat varje gång jag försöker. Tex tyckte jag att en låt med Volbeat passade bra men den totaldissade min lillebror med motiveringen: "så sjukt fjortis att ha volbeat som ringsignal!")

Kommentarer
Postat av: malin

himla frän ringsignal alltså :)

2010-11-03 @ 19:19:41
Postat av: Hanna

Jävligt frän du :)

2010-11-03 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0