Studenttorsdag

Ikväll ska quizet på Tempel prövas.
Hade inte tänkt på att Korianders är inställt ikväll men det märkte jag ganska snabbt i och med att dom som arrangerar koriquizet ska delta på Tempel ikväll.
Konkurrensen blir alltså hård även där. Fan.
På facebooksidan är elva lag anmälda och jag känner till personerna i sju av dem. Karlstad är inte stort.

I övrigt har jag lite beslutsångest över huruvida jag ska följa med ut ikväll eller inte..
Klasskompisarna ska till Blue moon bar och jag gillar inte det stället, plus att det är dyrt att gå in.
Noelia och Tove ska till Ankan och det stället gillar jag ännu mindre men där är det nästan gratis att gå in.

Vilka problem man har ibland. Tillvaron är fin så sett.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Åk hem du och spara pengarna till London!

Förresten är inte jag skyldig dig 300 kr?

2010-11-11 @ 19:11:01
Postat av: emma

sj var jag på harrys quiz innan halloween och vi var 50 lag ;D

2010-11-11 @ 19:22:59
Postat av: Hanna

MAmma: Jasså, för vadå? Inget jag kan minnas..



Emma: Woho, lite fler det! Mer quiz åt folket för övrigt! :)

2010-11-12 @ 10:49:32
URL: http://miss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0