Tack Noelia

Noelia Noelia Noelia, min torsdagshjälte.
Imorse när solen lyste in i lägenheten och glänste upp mitt röda hår visade det sig från en väldigt osmickrande sida. Sjukt ojämn färg tydligen.
Det är inte alltid så lätt att upptäcka sånt direkt när håret är lika tjockt som, ja.

Men en snabb sms-konversation senare och håret kunde se en ljusare (rödare) framtid.

Noelia var egentligen bara en chansning från min sida för inte visste jag att hon var en sån kung på hårfärgning.
Inte minsta klagomål på hur mycket hår det verkligen är och hur svårt det är att få färgen att täcka överallt. Inte heller en massa kladd på golvet, eller någon annanstans för den delen. Bara väldigt noggrant och skickligt gjort.

TACK!

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Tack Noelia!

2010-11-04 @ 16:09:46
Postat av: Linda

Åh hårfager tills på Lördag då!;)

2010-11-04 @ 19:28:43
URL: http://lindaweissman.com/blog/
Postat av: Hanna

Linda: Man får ju försöka iaf ;D Fast ett jämnare resultat är väl knappast något folk lägger märke till.. men men :)

2010-11-04 @ 22:57:46
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0