London

Sedan i fredags har jag åkt en hel del tunnelbana, druckit ganska mycket rödvin, öl och starbuckskaffe, ätit god mat på bra restauranger, sovit på fint hotell, shoppat lagomt mycket, rotat runt bland kläder och annat i fascinerande second hand butiker i east end, diskuterat huruvida mojito uttalas mohito eller moskito (som i skita) samt sett två musikaler.
Men framför allt har jag fått tillbringa fyra dagar med sex smått fantastiska människor. Tack.


Västerås i väntan på boarding.




Första dagen tog vi tunnelbanan till östra delen av London där butikerna främst består av vintagekläder- och grejer. Eftersom jag inte hade varit särskilt långt från Oxford street tidigare tyckte jag att det var väldigt kul att få se lite annat. Elin hittade bland annat en presumtiv balklänning för 200 spänn.


En andra gång för min och mammas del men första för övriga. Alla gillade.








Carnaby street. Lite överskattat kanske (med tanke på priserna) men ändå mysigt.


Sushi med kvinnfolket medan resten var på fotboll.


Mamma köpte nya skor...


Elin också.


Elin är cool. Hon lyckades till och med skrämma bort sin närmaste granne på tunnelbanan. Han reste sig och bytte vagn när hon slog sig ner. Undrar fortfarande varför..

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Tack Du! Det var längesedan vi fick ligga och lyssna på dina andetag i natten!Mys,mys..

2010-11-16 @ 23:14:54
Postat av: Mimmi

Känns inte som du var med på resan Hanna, jag vill ha bildbevis på det. PÅ DIG!

2010-11-17 @ 21:53:17
Postat av: Hanna

Mimmi: Haha jag vet... Men orka ta kort på sig själv med mobilen liksom. Inte fått någon annans bilder än men kanske att det dyker upp någon gång, vem vet. Hörde att vi ses på lördag. Ska bli jättekul!

2010-11-17 @ 22:25:56
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysigt! har faktiskt aldrig varit i London, ganska sjukt egentligen så man är ju lite avundsjuk;P

2010-11-18 @ 16:13:29
URL: http://lindaweissman.com/blog/
Postat av: Hanna

Linda: Jasså inte.. Det är ju såpass billigt och smidigt att åk dit så det tycker jag du ska se till att göra inom en snar framtid :)

2010-11-18 @ 17:04:32
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Tack själv för en mysig helg Hanna!

2010-11-19 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0