Stress/lugn

- Quizzandet igår gick ungefär som annars, delad 8:e plats. Trevlig kväll med bra musik, ett glas rött och en bonusshot tack vare generös kille.

- Imorse väckte jobbet mig och vädjade om min hjälp så jag trotsade halsontet och stressade iväg med bussen. Jobbet var egentligen bedrövligt med tanke på hur stressigt det var och hur efter vi låg hela tiden men med Emma som chef kändes det lite bättre. Det kan egentligen vara hur stressigt och jobbigt som helst men så länge jag jobbar med en person som jag gillar och som uppmuntrar istället för att gnälla så går det. Dessutom går timmarna så mycket fortare när man inte hinner med.

- Tog bussen till Noelia direkt efter jobbet för att hälsa på i hennes nya lägenhet. Hängde där nån timme. Sen var det hennes tur att åka till jobbet för nattpass.

- När klockan var sex stod jag inne på Wallinders och hade världens sämsta tålamod. Jättedum tid att handla på såklart men jag hade inte ätit på 8 timmar och var ju så illa tvungen. Jag är inte världens trevligaste människa att komma i kontakt med under dom omständigheterna. Efter lång kö i både chark och kassa kunde jag i alla fall gå hem och till slut få äta.

Lyssnar nu på bland annat den här låten för att komma ner i varv lite:



Den typen av låtar får Johanna krupp på. Hon skulle aldrig någonsin kunna sitta och lyssna i lugn och ro på en sån här lugn låt. Jag älskar den. Filmen är också bra.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Jag märkte inget trots att jag ringde "mitt i"

2010-11-05 @ 19:11:50
Postat av: Hanna

Det berodde på 2 saker:



1. Killen i charken är väldigt snygg.



2. Jag saknar dig och försökte verkligen att inte låta min hungerfrustration gå ut över dig på telefon.

2010-11-05 @ 19:15:44
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0