Oskön familjesituation

Hälsade på nya grannen förut och gjorde nog ett snyggt första intryck med svart eyeliner utsmetat överallt i ansiktet utom just där den ska vara. Cykelturerna från friskis vintertid är ingen hit alltså. Grannen verkade trevlig i alla fall, en tjej i min ålder.

Annars har jag haft kursintroduktion (ännu en metodkurs, wiho verkligen behövligt - inte) och fikat med Anna & Camilla. Camilla blev förtjust i mina glas, tekoppar och kuddar, samtliga ting från Indiska. Undrar när tjejen fyller år...

Nu ska jag inta fåtöljen och ägna mig åt tv-tittande resten av kvällen. "Sveriges skönaste familjer" är ju så konstigt att man bara måste kolla på det.
Familjen Arvidsson/Kvarnsmyr är nog mitt mardrömsscenario för framtida familjesituation. Med det syftar jag såklart inte på de tre söta barnen utan på "jag har ingen koll och inget jobb/slacker-pappan" och "projektledare med kontrollbehov-mamman".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0