Dagens

Dagens fina: Gravidmagen på en av tjejerna på jobbet. Femte månaden och det sa visst bara pang.
Dagens låt: Gubben i lådan med Daniel Adams Ray.
Dagens köp: En sån där liten rulle med små gelégodisar i. Aj aj.
Dagens roliga: Att en person jag har träffat typ en gång (i söndags) frågade om jag vill hänga med på ett dansaerobicspass på KMTI gratis imorrn. Frida är jättetrevlig, jag gillar dans och träning, så självklart.
Dagens tråkiga: Föreläsningen som handlade om mobbing och sexuella trakasserier på arbetsplatsen. Klart att det är ett viktigt ämne i sig, men eftersom hela den här kursen om emotioner känns som en enda lång upprepning på sånt vi (inom PA) redan har lärt oss så blir det riktigt sömnigt. Jag vill inte ta studielån för att repetera. Jag vill lära mig nya saker. Dåligt. Dessutom tog föreläsaren upp Rosabeth Moss Kanters studier från 1977 kring betydelsen av kön inom organisationer. Vet inte hur många gånger jag har hört om denna studie vid det här laget.
Dagens duktiga: Att jag tog på mig fem timmars extrajobb den här kvällen. Hade hellre kollat Bonde söker fru och Greys anatomy hos Camilla eller Johanna som det fanns erbjudande om.. Men men. Pengar i London är bra.
Dagens umgänge: Camilla, övriga klasskompisar och jobbkompisar.
Dagens dumma: Missade Olas spelning på Ankan. Hade varit lite kul att vara där eftersom jag aldrig har hört deras band spela. I och för sig hade jag väl inte tänkt gå dit ändå, själv liksom.
Dagens saknad: Sushi, men det är nog bara för att jag vet att jag ska äta det imorgon. Ska bli gott.
Dagens sjuka: Helt frisk. Har fortfarande inte fått någon förkylning eller sjuka den här hösten *ta i trä*.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaa, "gubben i lådan" är ALLA dagars låt för "våra" små brorsöner! Kanske i lite annorlunda tappning:)



Skönt att jag inte missade något i skolan då! Föreläsningarna känns faktiskt alldeles stolligt onödiga...

2010-10-20 @ 23:28:39
URL: http://bloggar.nwt.se/saralingon
Postat av: Hanna

Sara: Haha, ja men just det. Den gamla godingen ;)



Ja, det är nog svårt att missa något viktigt där nu tyvärr. Jag gick efter halva.

2010-10-21 @ 08:18:47
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är kul att titta på men det är ett ganska så pinsamt program....

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 16:57:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0