Bra grejer

- Emmas tips om att kolla efter gamla skolarbeten och hemtentor på mailen var ju urbra. Shit vad mycket sparat det fanns. Lite jobbigt att leta igenom allt, men nu vet jag att det finns där i varje fall. Hittade en hel del annat kul också.

- Jag ska köpa Noelias nya Xperia x10 mini för 1500 kronor. Vad tror ni om det? En jäkla bra deal tycker jag. Så kan Kinell äntligen få tillbaka sin telefon som jag har fått låna sen jag tappade min i toaletten. Inte för att hon behöver den nu när hon har iphonen a.k.a Rafael, men ändå, det känns bättre så.

- Dela böcker med kurskamrater är också bra. Imorse cyklade jag 500 meter och hämtade "Social interaktion" hos Eric. Det var nu min tur att få läsa. På det här sättet blir man mer effektiv med läsningen också eftersom man har viss tidspress.

Effektiv läsning var det ja, åter till social interaktion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0