Dagens

Dagens köp: En burk med fotolim.
Dagens "Nä men se där ja": Snygga brevbäraren tränar tydligen på samma ställe som jag.
Dagens duktiga: Att jag ringde ett par småjobbiga men ack så välbehövliga telefonsamtal. Såna där telefonsamtal till auktoritära personer som man drar sig lite för ibland. Plus lite duktigt att jag tog på mig ett extrapass på jobbet i morgon.
Dagens umgänge: Inget alls.
Dagens saknad: Lite sällskap. Haha, närå. Men efter en intensiv och väldigt social helg blir det lätt trist med måndagen som kontrast.
Dagens bild:


Svenska tjejer som blir helt wild and crazy på utlandssemester. Ja så är det. Det läste jag idag i en av mina kurslitteraturböcker. Extra tydligt blir det kring medelhavsländerna.

Dagens irritationsmoment: Att det verkar helt omöjligt för mig att komma upp i en högre siffra än 92% av maxpuls på spinningen. Jag tror att jag har ställt in rätt maxpuls, men man vet ju inte säkert.
Dagens sjuka: Spyan i handfatet på skoltoaletten som jag läste om i Saras blogg. Usch, det verkar gå magsjuka nu. Och alla konstiga historier som dök upp i Christer idag, sjuka små historier.
Dagens funderare: Enkäten som Emelie mailade mig, i studiesyfte, fick mig att tänka till lite extra på vissa sakfrågor inför valet. Det är så jäkla svårt att ta ställning inom en del områden. Önskar att allt kändes lite mer självklart för mig.
Dagens (kvällens) planer: Ser fram emot andra avsnittet av "Lite sällskap" i kanal 5.

Kommentarer
Postat av: Sara

Uuäääh, du skulle /inte/ ha sett!

Jag tror proppen satt i... :-S

2010-09-13 @ 20:02:00
URL: http://bloggar.nwt.se/saralingon
Postat av: Hanna

Man undrar ju verkligen vem som lämnar det så.. Visst det är vidrigt att behöva deala med det om proppen satt i eller liknande, men ändå, lite vett.

2010-09-13 @ 20:05:23
URL: http://missfixin.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tänker bara på den stackars städerskan...! Urk.

2010-09-13 @ 23:09:43
URL: http://bloggar.nwt.se/saralingon
Postat av: Charoliiine med tre i

Jag älskar Lite sällskap! hi hi

2010-09-14 @ 12:39:09
URL: http://charoliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0