Datadarling

Laddar för en ny natt på jobbet. Har väl i princip enbart suttit vid datorn sen jag vaknade...
Ursäktar mig med att jag faktiskt har en ny liten datadarling. En Asus 13,3 tum. Gillar den som tusan än så länge.
Den andra, gamla datorn totalkraschade i förrgår. Men den har kämpat på bra i förvånansvärt många år ändå så jag hade datorns död på känn om man säger.

Igår gick kvällen/natten ganska fort. Det flöt på bra eftersom ganska mycket folk ville äta burgare.
Bland annat ett fotbollslag, get a gig-folk och studentfolk men framförallt Kilsfolk, som alltid. Det är både trevligt och otrevligt med detta ständiga besökande av kilsfolk. Man känner ju alla. Överförfriskade människor som tror att man har tid (och lust?) att stå och prata i timtal.
Ola: Du behöver inte ta åt dig, dig är det alltid trevligt att tjöta med.

Nu kommer Sara och hämtar mig, ingen mer tid för uppladdning.
Dags för 11-timmarspass, oj så redo jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0