Försenad födelsedagsfest

Vi började hos Frida.
Emma var hemma från Växjö och det gillas.
Frida var den som hade fyllt åt och fick öppna fina paket. Bland annat fick hon loppisfynd från Emma. Riktigt kul när folk vågar köpa sånt, och när det dessutom blir så klockrent rätt.
Johanna trotsade sin förkylning och var med. Hurra!
Emelie dök också upp, när Zola var rastad och nöjd. Zola är alltså en hund.
Galliano, kaffe och grädde = fest. Gott dessutom.
Linda som jag inte hade träffat på flera, flera veckor.
Skulle så himla gärna vilja ha ett kök. Lite möbler i teak också för den delen... (skymtas till höger i bild).
Ett kärt återbesök på Koriander. Där hade jag inte varit sedan augusti.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vart en riktigt lyckad kväll tycker jag!:)

2010-09-26 @ 15:18:46
Postat av: Hanna

Linda: Yes, det tycker jag också! :)

2010-09-26 @ 15:53:08
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0