Lite mer

Som utlovat... Lite mer sol, bad- och  festsemester:


På grillkvällen hamnade vi bredvid ett gäng killar från Piteå.
Eller egentligen hamnade vi bredvid ett gäng gubbar från Norge (som dessutom satt framför oss på flyget). Att döma av deras beteende på planet var det inte ett gäng gubbar man jättegärna ville hänga med. Kvällen till ära hade dom dessutom klätt ut sig i banandräkter. Jäkligt snyggt. När den ena böjde sig fram mot Johanna och frågade: "Liker du bananer?" kände vi att det var dags att byta bord. Istället hamnade vi alltså bredvid Piteåkillarna. Alla födda på 90-talet.







'
Jag var väl med 100 procent säkerhet den enda som drack vin. Såå mycket mer värt än en äcklig sliskig söt drink med en tiondel alkohol i. Bartendern tyckte att jag skulle dricka med sugrör.




Inte konstigt att en ryss kom fram och frågade om jag ville ta en simtur med honom, med dom där putläpparna liksom.


Stranden som var precis nedanför vårt hotell.


Poolen var varmare än den egna kroppstemperaturen. Usch. Dessutom räckte det att ligga där någon enstaka timme för att bli olidligt trött på överaktiva barn med hysteriska föräldrar. Fruktansvärt olockande att ta med småbarn på semester.






Italienska igen. Gilade inredningen, samma lampor som hos mig, IKEA dåra.


Den där drinken innehöll något lurigt. Jag klarade mig men det gjorde inte Johanna och Anna. Fy..




Kommentarer
Postat av: EmilyStrange

han med vit skjorta såg ju ändå ok ut. och du, vi har likadan bikini. eller bickikini som josephine sa när hon var liten. jag gillar badbilderna mest. faaan va gött det ser ut! åh.

2010-09-04 @ 17:14:09
URL: http://www.emilythestrange.se/
Postat av: Anonym

Två av killarna var fina tycker jag :) Jasså, har vi likadan bikini? Coolt. Jag spontanköpte den precis innan jag åkte i princip. Vattnet och badet var underbart, mest det man saknar tror jag :)

2010-09-05 @ 05:07:30
Postat av: Anonym

Hanna skrev alltså det.

2010-09-05 @ 05:07:54
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0