Pyssel

Jag har ett nästintill tomt fotoalbum som har sådana där plastfickor där man sätter i fotona. Dessvärre råkade jag beställa bilderna i fel format så där går dom inte in alls.
Som tur är har jag också ett sånt album som man får klistra fast bilderna i...



Det tar lite tid och så men är ganska trevligt att sysselsätta sig med mellan klockan 14 och 16 då man samtidigt kan lyssna på Christer i P3.







Jag framkallade lite alla möjliga bilder från det senaste året men mest blev det semesterbilder från sommaren. Sammanfattningsvis tycker jag att den här sommaren bjöd på mycket bra. Det blir tydligt nu när man såhär i efterhand blir påmind av bilderna.

Kommentarer
Postat av: 1:a hyresvärden

Såååå nöjd!

2010-09-13 @ 21:50:04
Postat av: 1:a hyresvärden

Förstår inte varför jag inte tar mig in på S Lingons blogg längre?

Vet ju att hon läser här, kanske hon vet? Dom har ju gjort om nåt`?

2010-09-13 @ 21:54:22
Postat av: Hanna

Nwt uppdaterade sin hemsida för ett tag sen så man fick ändra i "favoriter" för att hamna rätt via direktlänken. Leta upp Saras blogg på deras hemsida på nytt och lägg till i favoriter sen.

2010-09-13 @ 22:46:53
URL: http://missfixin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0